Børkop Billard Klub 79

Kegleborde

Vi råder over 4 stk. helmatch kegleborde. Bestyrelsen arbejder målrettet på at skaffe økonomi til udskiftning af vores 2 ældste kegleborde med 2 nye Søgård-borde. Vi har søgt forskellige fonde, og vi håber at kunne bestille nye borde inden den nye billardsæon starter op igen.

Caramboleborde

Vores 2 flotte nye caramboleborde har haft '"servicebesøg" af Michael Nilsson fra Sverige. Han har rettet det ene carambolebord op. Det viste sig at være noget af en mundfuld, idet han ankom ca. kl. 10.00 og forlod klubben igen kl. 20.00.
Efter en større operation er tingene nu i orden, og vi kan glæde os over at have nogle fantastisk fine caramboleborde.

Mobilepay i klubben

Der er nu mulighed for at betale sine drikkevarer med mobilepay i Børkop Billard Klub.
Betalingsnummeret er: 1064LN - og hænger ligeledes på køleskabet i klublokalet.

Støt vores sponsorer - de støtter os

EWII

Hjemmeside fra NemmeHjemmesider.dk